NHS مردان میانسال مبتلا به مسابقه آنلاین خطر ابتلا به دیابت را هدف قرار می دهد | NHS

مردان میانسال در انگلستان تشویق می شوند که یک مسابقه کوتاه آنلاین انجام دهند تا میزان آسیب پذیری خود را در برابر دیابت نوع 2 آزمایش کنند ، زیرا بخشی از یک فعالیت NHS که بخشی از آن جلوگیری از مرگ بیشتر ویروس ها است.

مسابقه “خطر خود را بشناسید” ، که توسط دیابت انگلیس تهیه شده است ، هفت سوال را در مورد وزن ، قد و اندازه دور کمر برای ایجاد شاخص توده بدن یا BMI می پرسد. همچنین از کاربران س askedال می شود که آیا هیچ یک از نزدیکان آنها به دیابت مبتلا شده اند. نتایج چهار باند از کم به خطر بالا داده می شود.

از کسانی که نمره متوسط ​​یا بالایی دارند دعوت می شود تا خود را به خدمات بهداشتی محلی برای پشتیبانی در تغییر سبک زندگی و کاهش وزن ارجاع دهند.

NHS می گوید که پس از تحقیقات نشان داده است که افراد در صورت ابتلا به دیابت نوع 2 احتمال مرگ در اثر Covid-19 دو برابر بیشتر است.

این امر پس از یک کارزار در اوت سال گذشته انجام شد که جوامع سیاه پوست و جنوب آسیا را هدف قرار داد و از سن 25 سالگی بیشتر در معرض خطر دیابت نوع 2 هستند.

آگهی های فیس بوک که روز دوشنبه راه اندازی شده است ، مسابقه میلیون ها مرد سفیدپوست بالای 40 سال را هدف قرار می دهد و افزایش خطر ابتلا به دیابت را در این گروه نشان می دهد.

شرکت کنندگان در مسابقه همچنین برای ثبت نام برای پشتیبانی از برنامه پیشگیری از دیابت NHS Healther You تشویق می شوند.

پروفسور Jonathan Valabhji ، مدیر کلینیکی ملی دیابت و چاقی NHS انگلیس ، گفت: “شواهد روشن است. چاقی و دیابت نوع 2 به میزان قابل توجهی خطراتی را که بسیاری از ما از Covid با آن روبرو هستیم افزایش می دهد.

“و ما قبلاً می دانستیم که به ویژه برای مردان بالای 40 سال ، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 با افزایش سن به طور مداوم افزایش می یابد ، بنابراین افراد بسیار مهم در این گروه خطر خود را بررسی می کنند و از حمایت مناسب برخوردار می شوند.

“با دیدن نشانه های بازگشت زندگی عادی ، هرگز زمان بهتری برای شروع زندگی سالم تر نبوده است و ما می خواهیم حتی افراد بیشتری را برای انجام این کار حمایت کنیم.”

جان هریسون ، 53 ساله ، از برتون جویس در ناتینگهام شایر ، از طریق برنامه You Healthier You 55 کیلوگرم وزن کم کرد. تغییرات در رژیم غذایی وی شامل کاهش مصرف چربی ، کاهش وعده های غذایی مبتنی بر گوشت قرمز و افزایش مقدار مرغ و نبض ها بود. او همچنین پنج بار در هفته پیاده روی قدرتی انجام می دهد.

وی گفت: “من مصمم بودم كه قفل شدن مانع سلامتی من نمی شود.” “من از طریق جلسات ویدئویی پشتیبانی زیادی کردم و فقط در مدت 14 ماه توانستم از 127 کیلوگرم در سال 2019 به 72 کیلوگرم کاهش پیدا کنم.”

“کیفیت زندگی من واقعاً بهبود یافته است و این روزها بدون احساس خستگی می توانم کارهای بسیار بیشتری انجام دهم. من می توانم لباس های مد روز از جمله شلوار جین لاغر را خریداری و بپوشم. “

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *