چگونه دیابت نوع 2 را درمان کنیم – بدون دارو | دیابت

من10 سال از زمانی که پروفسور روی تیلور با یک تحقیق پیشگامانه انقلابی در درمان دیابت نوع 2 ایجاد کرد نشان داد که این بیماری می تواند با کاهش سریع وزن معکوس شود. تصور می شد که تا زمان انتشار تحقیقات وی ، دیابت نوع 2 یک بیماری مادام العمر غیر قابل درمان است. اکنون ، برای بسیاری از مردم ، ما می دانیم که اینگونه نیست.

اما دستاوردهای او – و هزاران نفری که او درمان کرده است – چیزی نیست که او در آن زندگی کند. وی گفت: “من در موقعیت بسیار خوش شانس هستم كه می توانم این تحقیق را انجام دهم ،” او با این پیشنهاد که بعضی اوقات باید از موفقیت خود تعجب کند می خندد: “نه ، نه” او خند می زند. “بسیاری از مشاغل کمک مفیدی به جامعه می کنند. خودم را جدا نمی کنم. “

سخنان متواضعانه برای مردی که “کمک مفید به جامعه” باعث امیدواری 3.9 میلیون نفری شده است که در انگلیس تشخیص داده شده و راهی جدید برای مبارزه با بیماری که باعث 185 قطع عضو و 700 مرگ زودرس می شود ، به پزشکان نشان داده است.

حالا ، او می خواهد یک قدم جلوتر برود و هر آنچه را که مستقیماً آموخته با مردم در یک کتاب جدید به اشتراک بگذارد ، راهنمای ساده شما برای برگشت دیابت نوع 2. این یک جلد کاغذی 153 صفحه ای است که شما را در آخرین تحقیقات در مورد چگونگی پیشرفت بیماری قرار می دهد و توضیح می دهد که چرا کاهش وزن سریع می تواند در معکوس کردن وضعیت در مراحل اولیه بسیار م effectiveثر باشد – که معمولاً در طی شش سال اول تشخیص است.

تیلور ، استاد پزشکی و متابولیسم در دانشگاه نیوکاسل ، می گوید: “اگر مردم واقعاً می خواهند این اتفاق بیفتد ، در چند سال اول تشخیص ، تقریباً جهانی است که سلامتی آنها می تواند به حالت طبیعی برگردد.” در یک مطالعه ، وی دریافت که از هر 10 نفر مبتلا به دیابت نوع 2 ، نه نفر پس از کاهش بیش از 2 کیلوگرم (15 کیلوگرم) بهبود یافتند.

این کتاب همچنین توضیح می دهد که چه کسی بیشتر در معرض خطر است و چرا برخی از افراد که دارای شاخص توده بدنی “طبیعی” (BMI) هستند ، به این بیماری مبتلا می شوند ، در حالی که بسیاری از افراد دارای اضافه وزن – یا حتی چاق – این بیماری را ندارند.

برنامه کاهش وزن “نیوکاسل” تیلور یک روش بالینی ثابت شده برای برگشت دیابت نوع 2 اولیه است و روش وی در حال حاضر توسط NHS برای افراد مبتلا ارائه می شود. این شامل کاهش کالری دریافتی شما به 700-800 کالری در روز است. در این کتاب ، وی توضیح می دهد که چگونه افراد برنامه اش این کار را انجام داده اند – معمولاً فقط با استفاده از شیک های وعده های غذایی لاغر کننده و سبزیجات غیر نشاسته ای ، به علاوه هر روز یک فنجان چای یا قهوه با شیر بدون چربی – مقدار زندگی را تغییر داد فقط در هشت هفته وزن و چگونه می توانید با خیال راحت ، در خانه همین کار را انجام دهید.

به عبارت دیگر ، این کتابی است که تمام ویژگی های برجسته شدن در یک کتاب پرفروش عظیم را دارد. اما خود تیلور از آن یک پنی هم نخواهد ساخت. او به من می گوید كه او 100٪ از درآمد خود را از این كتاب به موسسه خیریه دیابت انگلیس اهدا می كند ، كه “فقط منطقی است” ، زیرا آنها مطالعه اولیه او را در سال 2011 تأمین كرده اند. او می گوید: “این بسیار دور از ذهن بود.” “آنها از تحقيقاتي حمايت كردند كه من مي دانم كارشناسان عجيب بودند او می گوید فقط یک نفر در جلسه کمیته تحقیق در مورد پیشنهاد خود صحبت کرد و دیگران را متقاعد کرد و گفت: “ممکن است دیوانه به نظر برسد ، اما اگر حق با او باشد ، واقعاً مهم خواهد بود.”

تیلور تصمیم گرفت این کتاب را بنویسد زیرا ، حتی اگر بیشتر کارشناسان دیابت در انگلیس پذیرفته اند که برنامه کاهش وزن سریع او کار می کند ، بسیاری از پزشکان در اروپا و ایالات متحده قانع نشده اند. “پذیرفتن ایده های جدید در پزشکی آسان نیست. مدتی طول می کشد تا این به کتاب های درسی وارد می شود و نسل های پزشکان در این مورد آموزش می بینند. “

در این بین ، احساس می کند وظیفه خود است – حتی “وظیفه” او است که مردم را از کشفیات خود و دیگران در سال های اخیر آگاه کند. “من مسئولیت انتقال این دانش را دارم.”

یکی از مهمترین اکتشافات جدید تیلور این است که هرکسی آستانه چربی خود را دارد: یک سطح تحمل فردی برای سطح چربی در بدن. “این یک چیز شخصی است. هیچ ارتباطی با نوع اطلاعاتی که غالباً در مورد چاقی ارائه می شود ، یعنی در مورد BMI متوسط ​​و آنچه که مردم انجام می دهند ، ندارد. نتیجه نهایی این است که ، یک فرد به دیابت نوع 2 مبتلا می شود که برای بدن خود بیش از حد سنگین شده باشد. فرقی نمی کند BMI آنها در محدوده «طبیعی» باشد. آنها از آستانه شخصی خود عبور کرده و ناسالم شده اند. “

وی در حال حاضر در میانه تحقیقات است تا بفهمد آیا راهی برای کشف وجود دارد ، از طریق آزمایش خون ، هنگامی که مردم به این منطقه خطرناک می روند و سلولهای چربی آنها آنچه را “سیگنال های اضطراب” توصیف می کند ، قرار می دهند.

آنچه ما قبلاً می دانیم این است كه بدن نمی تواند در كنترل قند خون دچار مشكل شود ، در حالی كه چربی دیگر نمی تواند در زیر پوست ذخیره شود و به داخل كبد و لوزالمعده بریزد. اگر این اندامها با چربی مسدود شوند ، عملکرد صحیح آنها متوقف می شود و این زمانی است که به دیابت نوع 2 مبتلا می شوید.

توجه به این نکته بسیار مهم است که اگر سابقه خانوادگی دیابت نوع 2 دارید ، از نظر ژنتیکی حساسیت بیشتری دارید. تیلور می گوید ، افرادی که در این شرایط هستند باید نسبت به وزن “بسیار دقیق” باشند. اگر وزن شما خیلی بیشتر از سن 21 سالگی باشد ، در منطقه خطر قرار دارید – و باید از آن خارج شوید. اگر شما گرایش خانوادگی به دیابت دارید ، پس واقعاً می خواهید از افزایش وزن در بزرگسالی جلوگیری کنید. “

همانطور که تیلور در کتاب خود توضیح داده است ، اگر از اوایل 20 سالگی BMI خود را سه واحد یا بیشتر افزایش داده اید ، در معرض خطر هستید. مهم نیست که چقدر از نظر دیگران لاغر به نظر می رسید. “مردم تصور می کنند که اگر همه بگویند لاغر هستند ، به دیابت نوع 2 مبتلا نخواهند شد ، اما در واقع این درست نیست. تحقیقات فعلی ما شامل افرادی است که چاق نیستند و در واقع BMI طبیعی دارند. “

این توضیح می دهد که چرا فقط نیمی از افراد در ابتدای ابتلا به دیابت نوع 2 از نظر بالینی چاق هستند و چرا مطالعات نشان داده است که تقریباً سه چهارم افراد بسیار چاق ، با BMI بیش از 45 سال ، از دیابت نوع 2 رنج نمی برند. “برخی از افراد می توانند مقادیر قابل توجهی چربی بریزند و آن را بدون هیچ گونه مشکل متابولیکی در زیر پوست ذخیره کنند.”

تیلور همچنین می گوید توجه به این نکته مهم است که دیابت نوع 2 می تواند در ابتدا بدون علامت باشد ، بنابراین افراد در معرض خطر ممکن است بخواهند آزمایش سالانه خود را از طریق پزشک عمومی انجام دهند. یک آزمایش خون خراشیده انگشت ، که نتیجه فوری سطح قند خون را می دهد ، می تواند در بسیاری از شیمی دانان انجام شود. سیگنال هایی که باید مراقب آنها باشد شامل افزایش خستگی و به خصوص افزایش تشنگی و تمایل به داشتن عفونت های پوستی بیشتر مانند “مثلاً جوش یا کاندیدا” هستند.

به سرعت در حال کاهش است بدن وزن به میزان 2 درجه بیشتر افراد را زیر آستانه چربی شخصی خود قرار می دهد و به طور چشمگیری خطر آنها را کاهش می دهد. به همین دلیل ، “این کتاب مراحلی را طی می کند که افراد برای کاهش وزن قابل توجه و سپس نگه داشتن آن باید آنها را دنبال کنند”.

تیلور امیدوار است که با نوشتن یک جلد کاغذی با زبانی ساده و در دسترس ، به افرادی برسد که به سمت آن می روند یا قبلاً تشخیص داده اند و می خواهند درباره تحقیقات خود بیشتر بدانند. “من فهمیدم که عطش زیادی برای دانش دقیق در مورد چگونگی مقابله مردم با این بیماری با استفاده از اطلاعات جدیدی که ما داریم وجود دارد.” وی همچنین می خواهد تا آنجا که ممکن است به افراد توضیح دهد که چه عواملی باعث دیابت نوع 2 می شود تا افراد احساس قدرت کنند تا تصمیمات سالم در مورد بدن و غذایی که می خورند بگیرند. “این کتاب برای هر کسی است که می خواهد بفهمد چه اتفاقی برای غذا می افتد بعد از بلعیدن غذا و اینکه چگونه بدن آن را اداره می کند. و همچنین ، به طور انتقادی ، چگونه بر سلامتی آنها تأثیر می گذارد. ” به عنوان مثال ، او دریافت که اکثر مردم متوجه نیستند که اگر کربوهیدرات یا پروتئین بیش از نیاز بدن بخورید ، مقدار اضافی آن به چربی تبدیل شده و سپس ذخیره می شود.

او می گوید ، این یک میلیون مایل با “شرمندگی چربی” فاصله دارد و این به هر کس بستگی دارد که آیا خودش برای سلامتی و خوشبختی خود بسیار سنگین است. وی می گوید: “آنچه كه من می توانم به عنوان یك پزشك به آن اشاره كنم شرایطی است كه وقتی افراد از آستانه چربی شخصی خود عبور می كنند ، بوجود می آیند.” “در مورد شخصی که اتفاقاً سنگین است قضاوتی وجود ندارد ، در مقایسه با شخصی که اتفاقاً سنگین نیست. این در مورد کمک به افرادی است که در غیر این صورت به مشکل برمی خورند. ”

راهنمای ساده شما برای برگشت دیابت نوع 2 توسط پروفسور روی تیلور توسط انتشار یافته است کتابهای کوتاه با 8.99 پوند. آن را با قیمت 7.91 پوند در Guardianbookshop.com خریداری کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *