آیا ضربه زدن روی سینه می تواند اعصاب پس از قفل شدن را درمان کند؟ | تناسب اندام

Rورود الکترونیکی به جهان باید ساده باشد. دلم تنگ شده پس چرا نسبت به آن احساس اضطراب می کنم؟ میله ای در جاده من وجود دارد که هر آنچه راجع به حالت عادی دوست داشتم را دربرمی گیرد: آن میزهای نیمکت برای شش نفر ، کاملاً مهندسی شده به طوری که هیچ کس کنار نمی ماند. گوشت سوخته با منشا origin نامشخص ؛ نوشیدنی هایی که به راحتی می توانند لوازم جانبی چتر تهیه کنند. اما من تصور می کنم که چتم تمام می شود ، وقتی منظورم “متشکرم” می گویم “لطفا” ، وقتی یک چیزی را که می خواستم یک موهیتو باشد ، caipirinha می سفارشم. من ناامیدی را از یک منبع ناشناخته پیش بینی می کنم. این احساس برون زایی است تا داخلی – بنابراین من درمان نمی خواهم ، من می خواهم یک راه حل سریع داشته باشم.

وارد Rapid Tapping شوید و یکی از پیشگامان آن ، مربی و روانشناس انرژی ، Poppy Delbridge باشید. این نوعی فشار فکری روانشناختی است که به عنوان EFT (تکنیک آزادی عاطفی) نیز شناخته می شود و با خود انجام می دهید. بزرگ در LA ، ناشناخته (حداقل توسط من) در انگلستان. دلبریج که انگلیسی است چهره ای بسیار شاد دارد که نشانه خوبی است مانند وقتی با یک متخصص تغذیه با پوستی دوست داشتنی ملاقات می کنید.

شروع کنید با فهمیدن آنچه شما را آزار می دهد و با صدای بلند گفتن آن. سعی کنید خاص باشید. “دنیای بیرون ترس و وحشت را به من می دهد” کمی سست است ، اما بهترین چیزی است که دارم. دستان خود را بر روی قلب خود قرار داده و یک دقیقه نفس عمیق بکشید تا آرام شوید و تمرکز خود را حفظ کنید. اکنون ، دو لکه زیر استخوان یقه خود را پیدا کنید که هنگام مالش آنها کمی دردناک است. آنها را کاملا محکم ماساژ دهید تا زمانی که دیگر احساس درد نکنند. برخی از افراد دریافتند که به جای از بین رفتن درد ، ذهن آنها در عوض آرام می شود. هر دو خوب است.

شروع به ضربه زدن روی همان نقطه کنید و این کار را به مدت هفت تا 10 ثانیه انجام دهید. به همان اندازه به صورت عمودی بین چشم های خود ضربه بزنید ؛ سپس استخوان های حفره در کناره های چشم ، سپس زیر چشم ، سپس زیر بینی و در آخر چانه قرار بگیرید. لازم نیست به سختی به 10 ثانیه بچسبید. اگر واقعاً احساس وحشت کرده اید ، می توانید ادامه دهید تا زمانی که آرام شوید. دلبریج می گوید: “شما در حال استفاده از این نقاط نصف النهار هستید ، و این الگوی احساسی را که خود را درگیر کرده اید مختل می کند.”

آیا به راحتی می توان مغز را دستکاری کرد؟ من احساس کاملاً مثبتی دارم ، اما بیشتر و بیشتر اطمینان دارم که فقط نشستن و تمرکز روی یک کار کوچک ، قابل کنترل و بدنی – نفس کشیدن ، ضربه زدن ، خیره شدن – فواید ناگفته ای برای سلامتی دارد. همچنین داده هایی در مورد ضربه زدن سریع وجود دارد: تحقیقات بررسی شده توسط همتا و آزمایشات بالینی کاهش اضطراب ، علائم افسردگی و کورتیزول خون را نشان می دهد.

درست است: اکنون به چیز مثبتی بیندیشید تا به خود مضطرب خود بگویید ، مانند: «نیازی به یک فاجعه نیست ، بازگشت به دنیا. این واقعا می تواند هیجان انگیز باشد. ” من دیگر احساس اضطراب نمی کنم ، بنابراین احساس می کنم کمی احمقانه که آن را مطرح کردم. حالا شما باید مراحل را دوباره طی کنید ، از استخوان های یقه شروع کنید ، این بار پیام مثبت خود را در جلوی ذهن خود قرار دهید ، نه پیام منفی. من می فهمم که این دقیقاً همان چیزی است که من پس از آن بوده ام: زمین ، غیر دراماتیک ، تلاش کم ، کم و بیش غیرممکن است پیچاندن. یک راه حل سریع

آنچه یاد گرفتم
بهره برداری از برخی نقاط فشار همان طب سوزنی را ردیابی می کند اما هیچ چیز تیز را شامل نمی شود ، بنابراین سریعتر و آسان تر می توانید به خود یاد دهید.

آن را آرام کنید: سه راه دیگر برای مبارزه با اضطراب

بیشتر حرکت کن
سطح بالای دونده کاملاً مشهور است ، اما تحقیقات اخیر در مورد اندورفین بر روی میوکین ها متمرکز شده است – کلی مک گونیگال ، روانشناس ، آنها را “مولکول های امید” می نامد. هنگامی که عضلات خود را در حرکت منقبض می کنید ، این مواد شیمیایی استرس زا را ترشح می کنید. وی معتقد است ، در حالی که سرخوشی به طور معمول با یک تمرین بسیار شدید همراه است ، هرگونه ورزش استرس را کاهش می دهد.

سه تا بگیر لحظات
جزوه گرافیکی استیو هاینس ، بدنساز ، اضطراب واقعاً عجیب است ، به اختلالات از افکار سرزده تا حملات وحشت نگاه می کند و سه تاکتیک را ارائه می دهد. مشرق زمین: به آرامی سر خود را برگردانید تا فضای اطراف خود را بگیرد. متوجه چیزی شوید دوباره این کار را کندتر انجام دهید حرکت کنید: پاها را به زمین فشار دهید و به یک چمباتمه ساده بروید. آن را نگه دارید تا صدمه ببیند. زمین: بازدم را با یک “voo” طولانی و آهسته انجام دهید.

مقداری شعر بخوانید
دیوید هاوسن شیانگ و آلیشا مون یی ، جامعه شناسان پزشکی را تحت تأثیر همه گیری ، مزایای خواندن شعر برای کنترل اضطراب را بررسی کردند – به دلایل واضح ، این کمک به تنهایی است. ممکن است فکر کنید ماهیت شعر مهم است. نمی توانم تصور کنم TS Eliot کسی را آرام کند. اما ظاهراً این کاملاً اشتباه است و شما می توانید هر چیزی را بخوانید ، به شرطی که قافیه باشد (یا نباشد).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *